Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.





Navigatie

Geen producten in winkelwagen.

Garantie
Wij geven op de meeste artikelen één jaar garantie, mits aan onderstaande voorwaarden is voldaan:

- het artikel is gekocht bij NursesDNA
- het artikel is normaal gebruikt

Sommige artikelen hebben een kortere of langere garantietermijn. Bij het product staat aangegeven hoe lang de garantietermijn is.

Buiten de garantie valt:

- beschadiging door opzet, of door nalatigheid zoals stoten, schuren, waterschade of zweetvoeten, reinigen met producten als alcohol
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- normale slijtage ( kaal worden van neuzen, bijvoorbeeld)
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
- de batterij
- de bevestigings broche
- het glas van een horloge

 

 

Binnen de garantie van een jaar valt:

- fabrieksfout
- het niet of niet goed lopen van horloge veroorzaakt door iets anders dan een lege batterij

Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als je het artikel een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken. Of je hebt een product al lange tijd gebruikt en je krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we jou hier vooraf over.
 

De wettelijke garantieperiode op schoenen is een half jaar. Indien u een probleem met een schoen heeft binnen deze termijn, stuur ons dan een email met een omschrijving van het probleem en een duidelijke foto.
Buiten de garantie van schoenen valt beschadiging en/of slijtage door normaal gebruik, nalatigheid en/of het niet juist gebruiken van het product.

 

RMA-aanvraag
Om een garantie te retourneren moet een RMA (Return Material Authorization) nummer worden aangevraagd.
U moet dit nummer aanvragen voordat u een product terugstuurt. Retouren zonder RMA kunnen wij niet verwerken en worden teruggestuurd op kosten van de afzender.

> Indien u een klantaccount heeft bij NursesDNA, dan kunt u inloggen in uw eigen account en direct vanuit uw account een RMA aanvragen.

> Als u het product als gast (zonder account) hebt gekocht, dan kunt u een RMA aanvragen door op onderstaande link te klikken:

Retour Aanvraag Gast